Mulders Tiel

Mulders Tiel

Netjes op tijd geholpen en met maken van de afspraak werd er meegedacht

Uitstekend

P.G.A.M.

Goede service.

Voor de ApK moest er wat extra gebeuren zodat het wat langer zou duren. Een auto mee gekregen om even naar huis te gaan.

W.C.

Vertrouwd

Alles in orde met service

R.

Onpersoonlijk

Helaas is mijn ervaring niet de allerbeste. De ontvangst ‘‘s ochtends was weliswaar vriendelijk maar tegelijkertijd ook wat chaotisch. Het was nogal ingewikkeld om de huurauto te vinden. Verder had ik nog het e.e.a. willen vragen maar daar was ook niet echt gelegenheid voor. Bij het ophalen eigenlijk hetzelfde verhaal. Dat was aan het eind van de middag en ook nu weer erg onpersoonlijk. De sleutel overhandigd gekregen en met de mededeling dat mijn auto ergens op de parkeerplaats stond kon ik weer gaan. Ik vond het al met al een teleurstellende ervaring.

P.J.

Fantastisch service die ik iedereen aan wil raden!

Zeer tevreden over mijn bezoek aan de Jeep-garage. De ontvangst was vriendelijk en professioneel vanaf het eerste moment. Ik werd netjes geholpen en voelde me direct welkom. Het personeel was klantgericht, nam de tijd om alles duidelijk uit te leggen en straalde veel deskundigheid uit. De service verliep vlot en professioneel. Een fijne ervaring waar klantvriendelijkheid en kwaliteit echt centraal staan.

I.

Gewoonweg een heel fijn Garagebedrijf in Tiel!

Wordt al vele jaren fijn geholpen en heb menige auto bij Mulders gekocht in Tiel! Ik blijf een tevreden klant ondanks dat ik toch een aardig eindje rijden woon vanaf Tiel!

G.

Snel en vriendelijk geholpen

Recall actie Jeep

A.J.

Prima

Alles is goed verlopen en gecommuniceerd. Alleen band liep ook daarna nog een beetje leeg.

M.

Wel goede ervaringen met Mulders Tiel

Goede ervaringen met Mulders Tiel, Maar wat ik jammer vind dat mijn auto tijdensde laatste onderhoudsbeurt gebruikt werd als boodschappen auto 2 straten verderop

�Bas

Prima eerste ervaring.

Voor het eerst gebruik gemaakt van Mulders Tiel als Fiat dealer, omdat we minder tevreden waren over de dealers in Nijmegen. APK, servicebeurt en beoordeling van de staat van de auto laten doen. Er was tijd om ons verhaal te doen en er werd reëel meegedacht welke werkzaamheden nodig waren. We zijn dik tevreden over deze eerste ervaring en komen graag terug.

Paul

9
Op basis van 8425 reviews

Zelf een review achterlaten?

Schrijf review